16 comments on “Vacanta la Londra

  1. Foarte frumoasele pozele! Foarte frumos si hotelul!

    Recunosc ca si eu aveam aceeasi problema cu traversatul. Tot timpul ma uitam in partea opusa. Noroc ca scria…desi chiar si asa, cand ajungeam la jumatatea strazii, iar ma uitam aiurea.

  2. Salut,

    pe ce site ti-ai rezervat tu hotelul?;arata destul de bine in poze camera (ai luat cu mic dejun sau fara masa?)Sa inteleg ca Blue Air nu recomanzi?Dra si Tarom au British..dam mai mult decat pe hotel :))

    multumesc.

  3. am fost si eu la londra, mi se pare un oras foarte frumos, oamenii sunt politicosi si viata de acolo nu este asa de stresanta ca si la noi. Mi-ar placea sa ma reintorc la Londra si in perioada de vara.

  4. Ai putea sa explici cum ai obtinut efectul din pozele in care subiectul apare colorat pe fundal alb-negru? Multumim!

  5. Se face prin multe metode in photoshop.
    Eu o folosesc pe cea mai usoara, si anume: incepi prin duplicarea pozei (Ctrl+J) – in photoshop este bine-cunoscut lucrul cu straturile (layers). Asta inseamna ca ai doua poze identice suprapuse. Pe cea de deasupra, nou creata, o decolorezi (Desaturate). Apoi intervii (la un zoom mare) cu instrumentul Erasersi stergi subiectul, cu multa rabdare, din poza alb negru. Astfel se vad portiuni din poza colorata. Incearca sa percepi o imagine in straturi, in scurt timp vei invata multe chestii chiar singur. Succes!

  6. Pingback: 8 greșeli majore în promovarea turistică cu ajutorul social media

  7. Buna seara, as dorii sa stiu de unde pot procura bilete de intrare la obiective turistice cu reducere pentru Londra. Multumesc anticipat!

  8. buna ,
    am ajuns pe acest blog din intamplare, cautand vacanta la Londra si am o nelamurire , cum de a costat hotelul doar “299 lire -cinci nopti, sim in mod normal ar fi costat ca 1000 lire”?????care este secretul?
    va intreb pentru ca as viza acelasi hotel , dar e destul de scump, m-am uitat deja, e cam 150 lire pe noapte!
    va rog puteti sa imi spuneti cum ati facut??
    Laura

Leave a comment