4 comments on “"Nenea, imi faci si mie o poza?"

  1. impropriu spus HDR tinind cont ca nu am facut decit o singura poza. Dar da, am folosit photomatix, 3 expuneri. Multumesc pentru comentariu, Tudor.

  2. mai e citroen-ul acolo? ca mi s-a parut ca a disparut. eu l-am gasit mai acu ceva ani … si l-am tras pe film. din pacate scanarea n-a fost cea mai reusita …
    imi place cadrul cu cutiile postale

  3. Multumesc, Lucian. Inca mai e. Reclama se afla pe strada Baia de Fier. Atentie la oamenii de acolo, nu-s foarte prietenosi cu fotografii!

Leave a Reply

