57 comments on “Vacanta in Barcelona

  1. Superb! De-abia astept sa ajung si eu.
    Niste preturi de intrari pe la obiective daca ai mai adauga, ai fi cel mai tare🙂
    Si la cat te-au dus cele 4 zile? Exceptand cazare si avion.

  2. din experientele anterioare am ajuns la concluzia ca te descurci cu 100E/zi de cuplu. Dar depinde pe ce cheltui banii, eu am dat 100E pe haine, tu poate o sa dai 100E sa vezi interioarele cladirilor lui Gaudi.

  3. ea o sa dea 400E pe haine si inca 200E pentru gaudi. si inca 500 pentru turul special al orasului, care de cateva saptamani poarta denumirea de il recorrido del horrible viejo.

  4. or fi croatia si italia, nu stiu, ca la low cost nu-ti arata pe unde zbori, doar pilotul ala comenta ceva p-acolo, dar eu eram atent la dickens.

  5. Esti penibil din 3 puncte de vedere:
    1. Sustii ca in 4 zile ai vazut ,,cam tot ce era de vazut”. Personal am mers in Barcelona doua saptamani, mergeam 15-20 km pe zi, am vizitat numai obiective turistice si tot nu am terminat chiar tot ce-as fi vrut. Daca nu te-ai uitat intr-un ghid de Doamne ajuta, ai vazut 3 obiective in 4 zile, te anunt ca n-ai vazut nici 10%. Poble Espagnol iti spune ceva? Parc de Ciutadella? Muzeul Maritim? Muzeul Picasso? Muzeul Joan Miro? MNAC? N-ai auzit de ele este? Nici nu stiai ca exista, nu-i asa? Dar de manastirea de la Montserrat ti-a povestit vreun prieten de-al tau, fan al hainelor de pe Passeig de Gracia? Probabil ca nu.
    2. ,,N-am cheltuit bani pe obiectivele turistice, probabil aici s-ar fi dus 100E (pt 2 pers ma refer), cel putin. Banii aia i-am dat pe haine”. Asta arata cat esti de prost, culmea unul dezinvolt.
    3. Pozele tale sunt orice numai naturale nu. Chiar nu te deranjeaza culorile acestea tari si brutale? Chiar nu intelegi ca cerul nu trebuie modificat in Photoshop. De fapt, esti taran care se duce in strainatate sa-si ia haine, ce pretentii pot avea… Probabil ai fost si in vreun club langa plaja.

  6. Pt aldo
    Am inteles apropae toate criticile, in afara clubului de pe plaja……ce legatura are?sau poate pe la varsta ta nu mai exista asa ceva? Adica eu daca acum sunt in barcelona si ma duc in club sunt penibila sau cum? Fiecare are prioritatile lui, nu zic ca clubul ar fi una dar nu sesizez nici un inconvenient in a ajunge intr-un oras si a incerca sa vezi viata acolo din toate punctele de vedere. No offense

  7. Aldo,
    ideal ar fi sa stau cel putin 10 zile intr-un astfel de oras.
    Daca ai fi avut 4 zile la dispozitie sa vizitezi un oras, ce ai fi facut? Nu-mi place sa vad nimic pe fuga, decit sa o fac asa, mai bine deloc. De data asta nu mi-am planificat excursia, a fost o oportunitate de care am profitat, logodnica mea fiind in oras in interes de serviciu, asa ca am insotit-o cit a avut ea treaba aici. In alte circumstante, cu siguranta as fi optat pt o vacanta mai lunga.
    Degeaba imi insiri muzee, incercind sa ma faci sa ma simt un prost ignorant. Orasul se afla in spatele cladirilor, al obiectivelor turistice, sa nu crezi ca esti mai cult daca ai vizitat multe muzee. Da, “cam tot ce era de vazut”, tocmai pentru ca am avut doar 4 zile la dispozitie si ne-am plimbat foarte mult pe jos.
    Astfel am acoperit si punctul 2, ca am ales sa dau banii pe haine. Decit sa intru o ora intr-un muzeu, mai bine nu mai intru deloc.

    Penibil, prost, taran? Noroc cu spatiul virtual ca poti jigni fara sa patesti nimic.

  8. Draga Mihaita, gagiu de mall-uri,

    Chiar daca pentru tine Barcelona este orasul lui Zara si H&M, te anunt ca este de fapt al lui Gaudi. Asadar, cand recunosti cu non salanta ca ,,am revenit aici pentru nenumaratele H&M-uri & co. Am fost in cinci Zara, si-n fiecare era marfa diferita. Cica ala din Pl Catalunya e cel mai cel dintre toate”, in schimb n-ai mers la Casa Batllo sau Pedrera, da-mi voie sa nu te cred ca cand afirmi ca NU AI AVUT TIMP, cu siguranta timpul petrecut in acele magazine este mai mare decat cel pe care l-ai fi utilizat sa vizitezi unul din obiectivele lui Gaudi.

  9. Ce m-a indignat pe mine in primul rind a fost ca m-ai apostrofat cu privire la anumite obiective turistice, ca nici nu stiu de existenta lor. M-am documentat bine inainte, evident ca am facut o selectie si am ales doar anumite chestii, era imposibil sa le vedem pe toate, si pentru 4 zile zic ca am vazut cam ce era de vazut, n-are rost sa mai repet ideea.

    Iar cu magazinele nu e chiar asa, ti-ai format o parere gresita, pentru ca aici ma duceam cind eram singur, logodnica fiind la treaba, pina seara. Asa s-a facut ca am vizitat si Camp Nou, pe ea n-o interesa, lasind pentru seara ce puteam vizita impreuna.

    Si acum ca amintesti de Casa Batllo, asta e unul din putinele locuri pe care am vrut sa le vad in interior (majoritatea erau in renovari, facindu-se pregatiri pentru campionatul de atletism de la anul), dar coada mare si pretul piperat m-au facut sa renunt, vazind deja ce inseamna Gaudi in parcul Guell. Cind am spus ca decit sa intru o ora intr-un muzeu, mai bine deloc, ma gindeam la Picasso sau Miro, nu la lucrarile lui Gaudi.

    Dar da, privind acum in urma si citind ce am scris, am lasat impresia de un om superficial, ignorant, ceea ce e regretabil, dar nu-ti multumesc datorita felului in care pui problema.

  10. eu stau de 3 ani si am vazut 40%.apropo de H&M…numai boarfe,am cautat cu nevastamea de ne-au sarit ochii din cap.am gasit, dar la PEPE JENS,LEVIS.ERA SA UIT INTREBAREA..PE TIBIDABO AI FOST?

  11. am scris in post:
    “Am fi vrut sa ajungem si la parcul de distractii Tibidabo intr-una din zile, dar era departe. Acolo se spune ca e cea mai frumoasa priveliste a orasului.”

    mai lasati-ma cu procentele voastre, am spus “cam ce era de vazut”. pt alea 4 zile!

  12. pai mai mihaitza,daca scurtai vizitele prin H&M acum ne arati poze si de pe tibidabo,pacat ca ai ratat o super priveliste.Nu ti se pare ca TIBIDABO “cam trebuia vazut?”

  13. cu ferrocarillul si cu funicularul in cel mult o ora erai sus,nu mi se pare departe.DAR lasa ca poate iti iei revansa altadata:;))

  14. Nu, pentru ca era departe. Deja vazusem orasul de sus.

    Si deja ma cam enervati in plm cu magazinele! Fiecare cu prioritatile lui. Profit de fiecare data cind pot sa-mi iau o camasa de 5 euro in loc sa dau 30 aici. Cine sinteti voi sa-mi spuneti unde si ce trebuia sa fac?

    Si da, o sa mai vizitez Barcelona, cu siguranta. Atunci o sa vad cam ce o sa fie de vazut pt alte 4 zile.😀

    Atunci o sa pun poze din Zara, H&M, Sphera, Shit&Co, dar o sa dau banii pe muzee.

  15. fRUMOS!!

    Sa ajungi sa faci planuri pe banii altora e ciudat,dar traim in Romania printre romani,nu printre germani :D!Multa lume fara ocupatie in tara asta!

  16. Foarte faine pozele, dar sigur ti-a mai zis cel putin un comentator mai sus.😛

    Nu stiu ce fel de oameni ai intalnit tu, dar eu am ramas absolut fascinata de barcelonezi. Soferul de bus ne intreba unde vrem sa mergem si ne sfatuia pana unde si cu ce sa mergem. Apoi calatorii, auzindu-ne ca vorbeam despre stadionul olimpic s-au bagat in seama sa ne dea indicatii. Eu o rup un pic pe spaniola si de inteles o inteleg si mai bine, deci nu prea a fost nevoie de engleza. Dar si cand am intrebat in engleza au fost foarte de treaba. Si chelnerii si cei de la bilete de la metrou.

    Pot sa zic ca am vazut Barcelona pana la chiloti si tot mi-au scapat niste cladiri de pe deasupra de Parc Guell. Na, asta e… poate ma reintorc odata.🙂

  17. comentariile mele la adresa oamenilro de-acolo n-au fost rautacioase😀
    sincer sa fiu, eu aveam o idee preconceputa referitoare la spanioli, la comportamentul lor. in alte locuri unde am mai fost, cei mai enervanti turisti erau spaniolii si italienii. si uite asa am ajuns la concluzia ca cea mai nesuferita natie sint turistii😀
    sint foarte politicosi, asa cum ai descris si tu.

  18. Foarte misto pozele…felicitari! Cit despre critici…cred ca fiecare face ce vrea pe banii lui. Omul a pus review-ul si pozele pentru a se familiariza si cei ce vor merge in Barcelona…iar voi ii dati in cap! Nimeni nu va obliga sa cititi parerile lui si cu atat mai mult sa le urmati! Bravo Mihai….!

    • foarte adevarat nimeni nu este obligat sa citeasca pareriile nimanui si fiecare viziteaza ce vrea si cum poate si bineintele cum ii permite buzunarul asa e romanul daca nu iti permiti prea multe deja iti da in cap….

  19. Din contra. Nu cred ca scopul acestui site era sa aflam ca mister a umblat prin barcelona sa isi cumpere o camasa. In al doilea rand ne ofera informatii eronate.. daca nu ai putina cultura sa sti despre ce este vorba te trezesti acolo ca nu ai timp sa vizitezi mai nimic datorita unor comentarii de doi bani. Foarte bine zis maestre

  20. Lasind la o parte interminabila discutie legata de haine versus culturalizare, care-s informatiile eronate in postul asta? Ca daca te duci in barcelona 4 zile nu ai timp sa vezi nimic, la asta te referi? Cred ca am fost destul de clar in comentariile anterioare.

    Si te rog, nu-mi mai vorbi de “cultura”. “sa stii”, domnule etalon!

  21. foarte faine pozele. am fost si eu in barcelona pt 5-6 zile, dar din pacate nu am avut decat 1 zi sa vizitam orasul: am vazut stadionu, turnu cu apa si corida din autobus si La Pedrera, Sagrada Familia, Casa Battlo le-am “studiat” indeaproape, adica am coborat din autobus si prin parcul guell am pierdut 2-3 ore, dar nu-mi pare rau. am “pierdut” putinul timp liber (cam 1-2 ore) intr-o zona veche a orasului, fosta cetate cred, si in auberge-ul unde eram cazati. dar mi-a placut foarte mult stilul lor de viata si cred ca am ramas cu ceva. pana la urma nu trebuie sa vizitezi toate muzeele, trebuie sa si socializezi cu oamenii de acolo, sa le inveti obiceiurile, sa le gusti bucatele(cat se poate)

  22. cind am inceput sa citesc ce-ai scris am gindit la fel cu unii comentatori de aici
    uite si la asta, a ajuns in barcelona si a preferat sa mearga in H&M si zara in loc sa bata strazile in lung si-n lat
    din fericire suntem niste oameni liberi si luam deciziile cele mai bune pentru noi in momentul acela (sau cel putin asa ne dorim)
    daca tu ai preferat sa dai 17 euro ca sa vezi scaunele dintr-un stadion (in loc sa vezi sagrada in interior) e alegerea ta, iar aici nu ai facut decit sa-ti spui parerea
    ar fi o idee buna sa reusim sa fim mai toleranti cu parerile altora
    eu am vizitat multe orase si am preferat sa nu vizitez muzeele doar de dragul de a sta in piete si pe strazi care nu apar in recomandarile altora
    mie mi-au placut fotografiile, chiar vroiam sa te intreb ce aparat ai folosit (sunt o diletanta in materie de fotografie si aparate foto)
    am apreciat la tine ca ai reusit sa le raspunzi acestor rautaciosi fara sa devii un rautacios
    fiecare are scara lui de valori, nu cred ca e interzis sa vizitam barcelona si altfel decit alergind intre muzee si obiective turistice

  23. Nu vreau ca oamenii care ajung aici sa perceapa postul asta ca pe un indrumar. O sa fac un mic rezumat in sensul asta, ca sa stie lumea daca e pierdere de timp sau nu.

    bogdana, scriai “am preferat sa nu vizitez muzeele doar de dragul de a sta in piete si pe strazi care nu apar in recomandarile altora” chapeau bas, cum zic frantuzii, pe-acelasi tipar sint si eu. Adevarat ca e importanta si starea in care te alfi, ca sa nu mai zic si dorinta celui de linga tine! care s-a aplicat si in cazul meu, ma refer la magazine.
    17 euro la Camp Nou pentru ca eram singur, logodnica era la servici, am zis ca vizitam impreuna ce apucam sa vizitam, dupa ce termina cu treaba, dar uite ca n-a mai fost.

    Referitor la poze, sint facute cu un Canon 400d, cu 3 obiective diferite. Pozele care par ireale (ca niste picturi) sint prelucrate in Photoshop si Photomatix (pt HDR-uri), majoritatea sint asa cum au iesit din aparat.

  24. ai dreptate, majoritatea lucrurilor tin de stare si de context
    poti sa fii in locul perfect cu o persoana nepotrivita sau intr-o stare proasta, poti sa fii intr-un loc banal cu oameni deosebiti linga tine si sa savurezi momentul, iar locul sa devina unul deosebit
    sau poti sa fii intr-un loc f frumos, dar ziua sa fie ploioasa si rece, il mai savurezi la fel ca in lumina unui amurg sau a unei dimineti racoroase de inceput de vara?

    eu ma pregatesc sa vad barcelona si mi-e greu sa ma decid ce-as vrea sa fac in 8 zile
    pe de o parte as vrea sa vad gaudi, calatrava si mies van der rohe, pe de alta parte as vrea sa ma plimb fara harta si fara aparat foto atirnat de git sa simt atmosfera orasului (nu musai cea de pe rambla), mi-ar placea si o zi in PortAventura (putina adrenalina nu strica) si nu in ultimul rind 2-3 h dimineata petrecute pe cite o plaja mai salbatica din apropierea barcelonei (or exista asa plaje sau toate sunt pline de oameni si amenajate?)

    dupa ce te-am intrebat de aparat am gasit raspunsul :p, oricum merci pt detalii

    hai ca m-am intis cam mult

  25. Alt toparlan care ajunge in orasul lui Gaudi dar merge in mare parte prin magazine. Altii viseaza sa ajunga, dar nu au posibilitatea s-o faca, iar o gramada de marlani prefera Zara in loc de Casa Battlo (careie totusi ii fac 2 poze din exterior, editate-n Photoshop, desigur).

  26. Fruntea sus Mihai, poze ok, talent ok; lasa la drk pe toti carcotasii, ei stau pe balconul garsonierei cu albumul vecinilor pe genunchi si viseaza la Bacelona pe care poate nu o sa o vada niciodata…iar daca ajung o sa manance tot din conserva aia luata din tara, in vreun camping…tu ai fost acolo…felicitari…
    Daca Mihai vrea un tricou de la Zara in loc sa mearga la muzeu…treaba lui…duceti-va voi acolo si vizitati ce vreti…
    Daca am fost in Tailanda si m-am dus la masaj voi o sa-mi spuneti ca mai bine vedeam monumentul eroilor de razboi…

  27. Ai putea sa ma ajuti cu niste poze din Barcelona?…am o licenta pe orasul asta si as vrea niste poze reale, facute de tine..desigur, dak poti..merci…iti las mailul:D

  28. Buna. Is cretine comentariile asta cu ce a facut omul si ce a vizitat..asta i s-a parut important in 4 zile si asta a facut. Si eu merg in cateva magazine unde ma duc. Observi si viata si oamenii..nu vii vaca visatoare ce frumos era in muzeu..
    Mihaita ce aparat foto ai?

  29. sa mergi pentru prima data in barcelona si sa dai banii pe haine si fructe de mare………..cam aiurea

    • Ba da mai lasati lumea sa faca ce vrea . In primul rand ca face pe banii lui si in al doilea rand fiecare se distreaza in felul lui . Va dati toti cu parerea . Daca omu vrea sa sparga bani pe toale si nu vrea sa viziteze , care e problema voastra ? . CAND SE VA SCHIMBA ROMANUL ?!?

  30. Aseara m-am intors din Spania, unde am stat cca. 3 saptamani, Barcelona, Madrid, Sevilia, Sudul Portugaliei, Tanger – Maroc, Malaga, Murcia, Valencia …de vizitat ce sa va spun, numai pt. Barcelona cred ca ar trebui o luna, fara sa mai intrati in H^M, Zara sau alte magazine, de restul ce sa mai zic…cel mai interesant a fost in Tanger…mai fusesem prin tari arabe , dar acolo e altceva . Bineanteles am avut un ghid bun…fara ghid nu aveti ce cauta acolo .

  31. PT MIHAITA

    pfffff…incredibil! unii isi permit sa transforme blogul altora pe chat…dar asa sunt oamenii, majoritatea, din pacate…rai si pe langa asta se plictisesc amarnic. Dar lasand asta la o parte tu mihai poti sa scrii pe blog ce vrei, asta e clar. Chiar si ca ai fo pt prima data acolo si ai facut shopping…e optiunea fiecaruia. Oricum ideea de a crea un astfel de blog e foarte buna pt ca mai afla unii si altii cum ajung intr-un loc sau altul. Eu de exemplu pot sa ignor faptul ca bloggerul s-a dus aclo doar pt shopping…pt ca pe mine ma intereseaza ce a scris el despre modul in care pot ajunge la un obiectiv sau altul…nu e interesant sa interpretez daca X sau Y e cult “in cap” sau nu…in functie de ceea ce scrie. Deci ideea e foarte buna pt ca vizavi de comentariile pe care le faci despre locurile pe care le-ai vazut, si e firesc pt k e blogul tau, important e ca cei care se uita pe blogul asta pot primi un minim de ajutor adica se pot informa mai pe intelesul lor cum pot ajunge de ex la Sagrada Familia. Spor in continuare si imi permit sa-ti dau un sfat…incearca sa scrii cat mai in detali,sigur in masura in care sti exact, cum poti ajunge in locul despre care tu faci referire. Unii intra pe blogul asta nu ca sa vorbesca pt ca se plictisesc ci ca alfe ce locuti pot vizita intr-un oras si cum pot ajunge exact la ele. who care daca tu ai fost 10 zile, de ex, la barcelona si ai vizitat doar 2 chestii?…ti-am zis…in cazul in care intentia ta a fo sa-i mai infomrezi si pe altii despre locurile in care ai fost si cum poti ajunge acolo…am dat mai sus sugestia cu explicatiile mai detaliate(daca vrei)…pt cei care merg pt prima data in locurile despre care scrii tu pe blog…Ms si spor in continuare

  32. WOOOOW….vreau sa merg vara asta ,nu eram sigura dar u m-ai convins! ceea ce ma atrage este si parcul Port Aventura care este la distanta de o ora…ABIA ASTEPT YUPPPIIII

  33. Woow, moaaamah…romanu tot roman e…unde scrii ceva, faci un blog, pui o poza…sigur se ajunge la certuri shi comentarii rautacioase..loool..n-am mai vazut asa ceva…lol…si daca tot se leaga lumea de faza cu hainele…come on..te duci in “afara” shi sa nu itzi iei haine la sfert de pretz ?(acu is sigura ca o sa apara vreunu sa se lege de ce am zis..lol) da sa lasam astea…ce vroiam sa-ti zic e ca-s f tari pozele..sunt shi eu amatoare in domeniu…zi-mi te rog, ce alte lentile ai mai folosit? shi am o curiozitate…la pozele care le-ai facut in lumina slaba, alea facute noaptea, sau la asfintit…ai folosit trepied? (sunt unele la care imi imaginez ca n-ai folosit, dar alea cu fantanile de ex, sau alea cu strada aia noaptea cu palmierii, sau cu aia 2 muzicantzi…cu trepied sunt facute?)am un Sony care e cam echivalentu la Canon-ul tau, da nu prea sunt multumita de cum se comporta in lumina slaba…mersi mult…sper sa ajung la vara in Barcelona, iar daca voi ajunge, voi face exact ca tine …voi lua strazile la picior shi voi fotografia tot ce prind :))

  34. felicitari pentru review-ul asta. intradevar barcelona e un oras uimitor, cel mai frumos in care am fost eu pana acum. are tot ceea ce cauti: obiective turistice, muzee, shopping centeres, plaja, restaurante, cafenele, pub-uri, cluburi. Nu te mai satutri de oras. Eu am stat 2 saptamani acolo si m-am indragostit de oras complet. Fie ca iti place viata zbuciumata, unde poti sa alegi sa iti petreci serile pe plaja in cluburi sau in centrul orasului, fie ca iti place o viata mai linistita savaurand un pahar de sangria rece pe o terasa, barcelona chiar le are pe toate. Daca as putea m-as muta acolo. Nu stiu insa cum este iarna in oars, eu am fost in august….. dar oricum ador orasul!!!!\
    va recomand din tot sufletul sa mergeti daca aveti ocazia.

  35. Salut Mihai, imi poti spune te rog daca la acele poze din port facute noaptea,ai folosit vre-un filtru warm sau warm filter in ps.Mersi!

  36. Doamne, ce oameni nebuni, iar tu esti prea domn, Mihaita – eu una nici nu le moderam comentariile – la spam cu ei. WTF, is banii tai, preferintele tale, vacanta ta, ce-i fredoneaza pe ei unde ai fost si ce-ai facut. Jesus!
    Eu am gasit postul tau foarte util, vrem sa mergem la vara acolo si avem o problema si / cu selectarea unui hotel de Doamne ajuta. Pe booking.com tot ce parea interesant/pret ok avea comentarii de tipul: nu functioneaza lifturile, pereti subtiri, paturi tari etc. Ce ma “doare” cel mai tare e ca se vede din poze ca au camere foarte mici inghesuite. Chiar daca teoretic numa’ dormim acolo, nu vreau sa ma simt ca la carcera.
    In fine, mi-ai dat cateva ponturi pretioase, multam fain!

  37. m…da, asa-i cand vrei sa faci bine🙂’ nu prea imi vine sa cred ce comentarii s-au postat, dar…se pare ca suntem mult in urma altor tari🙂
    Mihai, nu stiu cine esti, dar iti multumesc pentru informartii🙂
    Iti doresc numai bine !

    si… ma mir ca ai fost atat de calm in replici🙂

  38. It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I’ve learn this publish and if I could I want to suggest you some fascinating issues or tips. Perhaps you can write subsequent articles relating to this article. I wish to read more things about it!

  39. foarte fain postul tau si fotografiile. io am fost vara asta in barcelona si am stat tot 4 zile. nu vad de ce trebuie sa bifezi toate muzeele si atractiile turistice dintr-un oras. hai sa n-o mai ardem intelectual si cu corazon sensibil la frumos doar ca sa ne dam mari ca nu suntem “prosti ca altii”. fiecare face ce ii place.

    orasul ala, the real shit, nu e la muzeu, e pe strada, in metrou, in autobuz s.a.m.d. pe mine nu m-a dat pe spate nici una dintre operele lui gaudi, cu exceptia sagrada familia. chiar mi s-a taiat respiratie cand am iesit din metrou si m-am intors si am vazut-o. in schimb m-au impresionat teribil oamenii. foarte saritori, aproape toti pe care i-am intalnit vorbeau engleza, un politist mi-a dat indicatii pentru cum sa ajung la un club(proaste, ce-i drept, dar chiar si-a dat silinta), soferii de autobuz sunt cei mai buni ghizi, ce-i drept pe mine m-a ajutat si ca ma descurc in spaniola. a fost minunat si de abia astept sa ma intorc. e o voiosie generala orasul ala.

    cat despre cluburi, amatorilor de jazz le recomand serile de luni din jamboree. este in plaza real, la doi pasi de la rambla. pentru 4 euro vezi cele mai tari jam session-uri. cand am fost eu, a tinut de la 7-8 seara pana la 12-1 noaptea, o multime de artisti de peste tot +band-ul local, niste talente mama, mama.

    zara&co au multe si ieftine, pentru ca in spania este inditex aka mama lor😀

    sfatul meu e sa incercati sa gasiti pe cineva care locuieste in barcelona. inainte sa plec, am stat 3 ore cu un prieten care e de acolo si mi-a spus toate locurile faine care ma interesau pe mine (street art, skate, plaja, cofetarii, cluburi, concerte, etc.). o zi am petrecut-o cu restul grupului pe la obiective turistice, restul pe unde am apucat din locurile recomandate, n-am avut nici o treaba cu turistii, a fost de vis.

    p.s.: mie mi-a placut la nebunie camp nou. a fost primul stadion pe care am fost vreodata, am stat vreo 4-5 ore in total in muzeu, cred ca m-am benoclat la toate trofeele, sireturile, ziarele si m-am jucat cu toate gadgeturile. e cam scump biletul, 22 de euro, dar merita toti banii daca esti fan.

Leave a Reply

